Klanttevredenheid

Professioneel en ontspannen: dat is de manier waarop wij werken. Onze ervaring leert dat de combinatie van professionaliteit en goed contact leidt tot de beste behandelresultaten.

Dit vinden onze cliënten

We zetten ons iedere dag maximaal in voor onze cliënten, maar het kan altijd beter. Daarom houden wij ieder jaar een klanttevredenheidsonderzoek. Uit het laatste onderzoek kwam naar voren dat cliënten bijna alles in onze praktijk enorm waarderen. De behandelresultaten, de wachtkamer, de bejegening, de telefonische bereikbaarheid, de voorlichting, het bespreken van het behandelplan, een afspraak op het moment dat de cliënt wenst en nog veel meer: overal scoren wij boven de 90 procent.

Over het jaar 2016 scoorden wij bij het landelijke Qualiview gemiddeld een 9,1!

 

Klachten

We proberen ons vak zo goed mogelijk uit te oefenen. Hebt u toch klachten over de behandeling of de manier waarop wij u bejegenen, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Alleen zo kunnen we ervoor zorgen dat u en onze andere cliënten zich prettig voelen in onze praktijk.

Wilt u een klacht indienen, dan zijn daarvoor de volgende stappen:

1. Vertel uw klacht aan de fysiotherapeut die het betreft. Als u dat prettig vindt kunt u een bekende of een familielid meenemen.

2. Biedt dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij het Centraal Bureau Fysiotherapie t.a.v. de Klachtencommissie Fysiotherapie, postbus 248, 3800 AE in Amersfoort. Een eerlijke en objectieve afhandeling is gegarandeerd. Binnen 10 dagen wordt contact met u opgenomen om te bekijken of bemiddeling mogelijk is of dat er een onderzoek moet starten. Sommige klachten worden niet in behandeling genomen, zoals schadeclaims en zaken die voorliggen aan de inspectie voor Volksgezondheid.